eco green systems logo

הדרכה ליווי ואסטרטגיה לאדריכלים

חברות בנייה קבלנים ואף מעצבים ואדריכלים מאמצים את מודל הבנייה הירוקה במאה ה-21. העולם נמצא כעת בנקודת מפנה. בעולם האדריכלות והעיצוב, התחרות הולכת וגוברת והיכולת ליצור בידול, שונות ומקצועיות, מחייב את העוסקים במקצוע לייצר ערך הרבה מעבר למה שהיו רגילים בעבר.

כניסה אל עולם הבנייה הירוקה והתמחות בה, עשויים להיות בעבור המקצוענים והמקצועניות "קרש הצלה" עסקי, מיתוגי ומקצועי. כמנהלת תחום העיצוב והאדריכלות שמתי לעצמי, יחד עם משה גרימברג, להניע תהליכי שינוי וצמיחה בקרב העוסקים בענף. לגרום להם להבין כי זה הזמן ליצור בידול באמצעות כניסה לעולם הבנייה הירוקה.

הדרכה לבנייה ירוקה - בתמונה, נבט מוחזק בידיים

התרומה שלנו לתהליכים אצלכם

בדומה לעבודת המשרד שלכם, כפי שאתם לוקחים את הנתונים, השאיפות והחזון ומורידים אותם אל הקרקע, כך אנחנו כחברת ייעוץ ארגוני ואסטרטגי, בונים תוכנית סדורה ומפורטת מבחינה אסטרטגית ועסקית. שילבנו כוחות. יחד עם משה גרימברג מאפשרים לכם לקבל תהליך משולב של התאמה מקצועית יחד עם ליווי עסקי ובניית אסטרטגיה עדכנית יותר. המשימה שלנו לעזור למשרד או לאדריכל הבודד לעדכן ולשפר את המיתוג. ליצור שונות ובידול ואולי אף לעבור מהפסד לרווחיות, להגביר את הרווחיות הקיימת, או לבצע את המעבר לצמיחה והתרחבות.

היכן מתחילים?

היה ואתם בשלים לקבל החלטה, היה נכון כי תחפשו גורם מקצועיים המתמחים בשני התחומים: הראשון, כניסה והיכרות עם עולמות התכנון של הבנייה הירוקה. השנייה, גורמים המיומנים בעדכון תוכנית עסקית ואסטרטגית ובעיקר גורמים שמכירים את עולמות המיתוג ויצירת בידול בקרב העוסקים באדריכלות, בנייה ועיצוב. בתהליך אנו נעבוד בשני קווים מקבילים. נבנה תוכנית בשיתוף מלא עמכם ובתוך כך נספק ליווי עסקי ומיתוגי. נסייע לכם לצאת מאזורי הנוחות כדי שתוכלו להגיע להישגים טובים עוד יותר.

היכן מתחילים? תמונה של יד אוחזת יד

מיתוג ומיצוב נכון יכול לייצר ערך.

מיצוב הוא חלק ממכלול האסטרטגיה השיווקית שלכם, ויקבע מה הלקוחות יחושו כלפי המוצר שלכם. מיצוב אפקטיבי הוא בעצם הדרך שלכם ליצור זהות למוצר או לשרות ייחודי שלכם. כל אחד מאיתנו יכול למצוא את המיצוב האפקטיבי ביותר עבורו אם רק יענה על כמה כללים פשוטים ובסיסיים מאוד. אז מה ההבדל בין מיצוב בידול ומיתוג בעולם האדריכלות? כיצד מחליטים איך למצב את המוצר ואיך בעצם אפשר לדעת מה נמצא עמוק בתוך הראש של הלקוחות שלכם? כיצד יהיו הטרנדים בשנים הבאות? לאן השוק ילך ויתפתח?

המצפן לעבודתו של האדריכל והמעצב במאה ה-21

המצפן לעבודתו של האדריכל

במילה אחת: אחריות חברתית ואחריות לקיום עולם טוב יותר! לשלל האחריויות של האדריכל לעמידה בתקנות ובתקנים, נוספת לאחרונה ההבנה שלאיכות המבנה והמרחב הפתוח בישראל השפעה מכרעת על איכות החיים. לא רק על איכות החיים המקומית, אלא הרבה מעבר לכך. היה והנושא מעניין וברצונכם לשנות מיתוג ואסטרטגיה? במסגרת תהליכי ייעוץ אסטרטגי, אנו נבנה תוכנית בשיתוף מלא עמכם ובתוך כך נספק ליווי עסקי ומיתוגי. נעדכן אותכם בכל הידע המקצועי הרלוונטי, בתקנים ובחומרים חדשניים וירוקים. נסייע לכם לצאת מאזורי הנוחות כדי שתוכלו להגיע להישגים טובים עוד יותר.

עוד נושאים מבית
ECO GREEN
תוכן המאמר
הסכמה-עוגיות

האתר שלנו משתמש בעוגיות כדי לתת לכם את החוויה הטובה ביותר. ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו בקישור.